3DBear wprowadza dzieci do druku 3D i rzeczywistości rozszerzonej

3DBear to aplikacja, która pozwala dzieciom 3D projektować własne zabawki w rzeczywistości rozszerzonej. Dostępne zarówno w systemie iOS, jak i Android, aplikacja jest wystarczająco prosta, aby dzieci mogły z niej korzystać, co pozwala na nakładanie własnych projektów na otoczenie za pomocą aparatu w telefonie. Kajala i Lehtonen chcieli wykorzystać popularność takich gier, jak Pokémon Go i korzystać z uroków rozszerzonej rzeczywistości, aby kształcić, a nie tylko bawić.

"Istnieje wiele aplikacji, w których dzieci ścigają potwory lub zbierają monety, ale chcieliśmy stworzyć coś, co można wykorzystać do poprawy uczenia się i wspierania kreatywności "- powiedział Kajala ELearning Inside. "W tym samym czasie widzieliśmy, jak wiele sprzętu jest sprzedawanych szkołom bez [administratorów], którzy zastanawiają się, jak najlepiej je zastosować, aby poprawić uczenie się. Musieliśmy to naprawić. "

Podczas gdy pomysł stworzenia własnych trójwymiarowych zabawek do druku w rzeczywistości rozszerzonej jest atrakcyjny dla dzieci, mogą one zdziałać więcej dzięki aplikacji, a Kajala i Lehtonen zachęcają nauczycieli do kreatywności , stosując go do różnych przedmiotów i planów lekcji. Prostota aplikacji oznacza, że ​​można ją łatwo wykorzystać do tworzenia scen z historii lub do ożywienia literatury.

"Używanie projektowania 3D w rzeczywistości rozszerzonej jako narzędzia do tworzenia sprawia, że ​​program staje się żywy - ciągnęła Kajala. "Według taksonomii Blooma, tworzenie jest najwyższą formą uczenia się. Pomyślcie o tym: kiedy zrekonstruujecie scenę, powiedzmy, Boston Tea Party w rzeczywistości rozszerzonej, jest to zupełnie inna forma uczenia się niż czytanie książki o tym lub nauczyciela, który ci to wyjaśni. Kiedy sam je tworzysz, myślisz: czego potrzebuję? Potrzebuję statku, pudełek z herbatą i załogi. Co nosi załoga? Co tak naprawdę dzieje się na scenie? Czy herbata jest wrzucona do wody? Dlaczego mieliby to robić? Kiedy sam przejdziesz proces twórczy, znacznie lepiej będziesz w stanie zapamiętać i zrozumieć temat, który studiujesz. " CD3D .

Takie aplikacje mogą być przyszłością edukacji, ponieważ nauczyciele zaczynają wykorzystywać technologię do nauczania dzieci w zupełnie nowy sposób. Wiele osób mówi o konieczności nauczania umiejętności dzieci, takich jak druk 3D i wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości, ponieważ umiejętności te będą niezbędne do przyszłych miejsc pracy, ale nie zawsze mówią o tym, jak tę technologię można wykorzystać do nauczania innych przedmiotów, także. Naprawdę nie ma obszarubadania, które nie mogą skorzystać z twórczego zastosowania technologii; Aplikacje takie jak 3DBear pozwalają dzieciom zarówno nauczyć się jak działa rzeczywistość rozszerzona i projektowanie 3D, jak i uczyć się innych przedmiotów w praktyczny sposób.

Podręczniki niekoniecznie będą przestarzałe, ale dni w które uczenie się pochodziło wyłącznie ze stron książki, zanikają w przeszłości. Uczniowie mogą teraz zastosować wiedzę, którą uczą się z książek, odtwarzając ją w wirtualnym 3D, co, jak powiedział Kajala, tworzy o wiele bardziej trwałe wrażenie niż sama nauka książki.

Oprócz samej aplikacji, 3DBear oferuje Plany lekcji dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich z różnych przedmiotów. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj.