Gitary dostosowują się do drukowania 3D

Ulga podatkowa na badania i rozwój

Uchwalona w 1981 r. federalna ulga podatkowa na badania i rozwój (R & D) pozwala na uzyskanie do 13 procent wydatków kwalifikowanych na nowe i ulepszone produkty i procesy. Kwalifikowane badania muszą spełniać następujące cztery kryteria:

Koszty kwalifikowalne obejmują wynagrodzenia pracowników, koszt zaopatrzenia, koszty badań, koszty badań kontraktowych i koszty związane z opracowaniem patentu. W dniu 18 grudnia 2015 r. Prezydent Obama podpisał ustawę, na mocy której ulga podatkowa na rzecz badań i rozwoju stała się stała. Począwszy od 2016 r., Środki na badania i rozwój mogą zostać wykorzystane do zrekompensowania alternatywnego podatku minimalnego, a firmy rozpoczynające działalność mogą wykorzystać kredyt w wysokości 250 000 USD rocznie w podatkach od wynagrodzeń.

Fender

Fender zyskał uznanie jeden z wiodących producentów wzmacniaczy, gitar, pedałów i sprzętu nagłośnieniowego PA na całym świecie. Poprzez integrację druku 3D z procesami produkcyjnymi, poprawili swój czas na rynku o prawie 40%, w dużej mierze dzięki wewnętrznemu centrum projektowemu opartemu na drukarce Objet Eden350V 3D firmy Stratasys. Druk 3D stał się nieodłączną częścią codziennych operacji Fendera, z całodobowymi projektami, od małych gałek wzmacniacza po pełne korpusy gitar. Wdrożenie drukowania 3D pozwoliło firmie Fender na szybsze i efektywniejsze tworzenie prototypów niż kiedykolwiek wcześniej.

Na przykład firma Fender ponownie wydała nowy Fender Passport jako uniwersalny przenośny system PA. Zespół badawczo-rozwojowy zastosował drukowanie 3D do produkcji odrębnych elementów obudowy i zapewnił Fenderowi możliwość instalowania elektroniki i głośników, a także przeprowadzania testów dźwiękowych i cieplnych przed poddaniem się procesowi oprzyrządowania, co znacznie obniżyło koszty projektu.

W ciągu ostatnich kilku lat firma Fender zintegrowała technologię drukowania 3D, aby usprawnić procesy projektowania, zredukować cykle produkcyjne i przyspieszyć czas wprowadzenia produktu na rynek, jednocześnie zmniejszając ryzyko związane z rozwojem produktu. W rzeczywistości, Fender był w stanie przyspieszyć swój harmonogram rynkowy dla wzmacniacza G-DEC o 50%, wykorzystując technologie druku 3D dla mniejszych elementów, takich jak gałki. G-DEC przeszedł liczne iteracje projektowe, zanim trafił na rynek zaledwie sześć miesięcy po ujawnieniu początkowej koncepcji, w przeciwieństwie do 12-miesięcznej rozpiętości, jakiej wymagałyby tradycyjne metody projektowania.

Oprócz niższych kosztów i krótsze cykle produkcyjne, drukowanie 3D sprzyja wzmocnionej współpracy międzyDział badań i rozwoju firmy Fender oraz dział marketingu. Zamiast przedstawiać marketing za pomocą diagramu lub rysunku, druk 3D dał działowi badawczo-rozwojowemu możliwość zademonstrowania rzeczywistego, namacalnego produktu.

Gitary ODD

Gitary ODD, założone przez płodnego projektanta i ekspert ds. produkcji dodatków Olaf Diegel w 2011 r., specjalizuje się w opracowywaniu dostosowywalnych gitar, które badają potencjalne zastosowania druku 3D jako środka do produkcji części gitarowych. Wykorzystując technologię druku 3D, znaną jako Selective Laser Sintering (SLS), byli w stanie opracować projekty, których nie można było wyprodukować tradycyjnymi metodami. Procedura ta polega na konstruowaniu komponentów poprzez rozprowadzenie cienkiej warstwy nylonowego proszku, który następnie jest stapiany w odpowiednich miejscach dla tej konkretnej części. Warstwa jest następnie opadana o ułamek milimetra i wzmacniana kolejną warstwą proszku na wierzchu pierwszej warstwy, aż do zbudowania komponentu.

Od początku swego istnienia firma ODD zbudowała solidną reputację - jakość, konfigurowalne gitary z wykorzystaniem najnowszych technologii druku 3D. Są w stanie wykorzystać różne materiały, takie jak mahoń lub klon dla wewnętrznego rdzenia, aby wpłynąć na ton akustyczny i akustyczny gitary. Płyta progowa może się zmieniać między hebanem a drewnem różanym, a heban zazwyczaj daje jaśniejszy odcień. Pojawienie się druku 3D przyczyniło się do rozwoju ODD i jego klientów, oferując im szeroki wachlarz opcji pod względem estetyki i parametrów dźwiękowych. Druk 3D pomógł promować masową personalizację, która jest integralną częścią tworzenia instrumentów muzycznych dostosowanych do potrzeb muzyka, takich jak zmniejszenie ciężaru instrumentu.

Wniosek

Druk 3D znalazł unikalną niszę w świecie gitar i sprzętu muzycznego. Fakt, że światowej sławy eksperci w tej dziedzinie, tacy jak Fender, popierają i wdrażają tę technologię, dowodzi, że korzyści z drukowania 3D są uzasadnione i znaczące. Sukces ODD, którego głównym celem jest produkcja gitar i części gitarowych za pośrednictwem druku 3D, stanowi kolejny przykład głębi tego rynku i będzie się nadal rozszerzać wraz z rozwojem technologii. Niestety, Gibson, długoletni wiodący producent gitar, niedawno zakończył działalność. Jednak właściciele gitar Gibson potrzebujący komponentów mogą mieć możliwość korzystania z drukowania 3D w celu nabycia części zamiennych, które prawdopodobniez czasem stają się coraz trudniejsze do znalezienia u dystrybutorów.

Porozmawiaj o tym i innych tematach drukowania 3D na stronie 3DPrintBoard.com lub podziel się poniższymi przemyśleniami