Nowa technologia skanowania 3D działa teraz na Kickstarter Scoobe3D

Scoobe3D to nowa technologia skanowania 3D, która jest teraz dostępna na Kickstarterze. Scoobe3D ma na celu skanowanie 3D i łatwą w użyciu technologię, która pozwoli każdemu uzyskać dokładne ręczne skanowanie. Skanowanie 3D istnieje już od dziesięcioleci, ale technologia jest nieporęczna, droga i często wymaga wielu powtórzeń skanowania, aby uzyskać prawidłowy plik. Klienci korporacyjni mogą korzystać z wysokiej klasy sprzętu skanującego, który często kosztuje setki tysięcy dolarów. Nawet wtedy różne skanery nadają się do różnych zastosowań. Niektóre skanery są dobre w skanowaniu, o ile obiekt nie jest błyszczący lub wymaga naklejek na całym obiekcie, aby mogły działać. Wykonaj jeden fałszywy ruch i musisz zacząć od nowa. Inne urządzenia do skanowania wypełniają pomieszczenia lub wymagają złożonych urządzeń gramofonowych. Skanowanie 3D, nawet jeśli działa dobrze, często wymaga wielu czyszczenia plików w CAD. Większość użytkowników chce skanować 3D, ponieważ obiekty, które chcą skanować, są bardzo skomplikowane w CAD, co podważa cały cel skanowania. Jednak marzenie o skanowaniu 3D jest jeszcze dużo lepsze niż obecne możliwości. Nawet zaawansowane systemy są skomplikowane w użyciu i wymagają wielu umiejętności, często charakterystycznych dla tej technologii skanowania. Istnieje kilka tanich opcji skanowania 3D, ale często wymagają one dużo trzymania ręki, dosłownie iw przenośni.

Scoobe3D ma zamiar zmienić to wszystko, inteligentnie łącząc trzy różne technologie skanowania w jeden urządzenie. Korzystając z każdej technologii skanowania, aby wzmocnić i poprawić drugą, Scoobe3D chce, aby skanowanie było łatwe, powtarzalne i szybkie. Dedykowane urządzenie Scoobe3D łączy wszystkie potrzebne urządzenia w małe, łatwe w obsłudze urządzenie. Co więcej, Scoobe3D pokonuje wszelkie drżenie rąk lub drgania, które zwykle zakłócają skanowanie. Można nawet odłożyć urządzenie w połowie skanowania i wznowić je później. Scoobe3D jest przenośny, łatwy w użyciu i może być używany bez jakiegokolwiek szkolenia z góry. Dzięki nowej technologii pliki wyjściowe z Scoobe3D nie wymagają kosztownego i czasochłonnego przetwarzania końcowego w CAD.

Istnieją dwie wersje Scoobe3D: Basic wykorzystuje nową polaryzacyjną technologię skanowania 3D. Ma dokładność 0,5 mm dla małych obiektów o wymiarach 20 cm x 20 cm. Do korzystania z tego urządzenia potrzebna jest baza skanowania, która jest mniej użyteczna niż Scoobe3D

Scoobe3D ma polaryzację z dodatkowym aparatem. Może być używany do skanowania pomieszczenia o powierzchni do 300 metrów kwadratowych (3000 stóp kwadratowych). Tomoże również służyć do skanowania dużych obiektów mierzących trzy na trzy metry. Można to zrobić z dokładnością do 0,1 mm.

Jak to działa?

Skaner Scoobe3D 3D jest zgłoszonym do opatentowania urządzeniem opartym na polaryzacji. Poza polaryzacyjnym skanowaniem 3D, łączy również dwie inne wypróbowane i prawdziwe technologie skanowania 3D. Czas lotu i fotogrametria Skanowanie 3D łączy się z polaryzacją, aby stworzyć trzy technologie, które wzajemnie się wzmacniają i ulepszają. Czas lotu 3D Skanowanie mierzy czas, jaki promień światła potrzebuje, aby dotrzeć do obiektu. Czas skanowania 3D jest bardzo szybki i ignoruje wiele problemów związanych z prędkością i teksturami powierzchni. Fotogrametria wykorzystuje zwykły obiektyw aparatu do przechwytywania informacji o obrazie z obiektu. Fotogrametria zwykle wymaga wielu soczewek i oddzielnego procesu łączenia, a zatem nie jest tak szybka. Jest także uboga w określanie, gdzie dokładnie punkty na obiekcie są względem siebie. Jest jednak doskonały do ​​przechwytywania definicji, tekstury i koloru obiektu. Łącząc fotogrametrię i czas lotu, Scoobe3D wykonuje szybki proces, który wie, gdzie znajduje się każdy punkt obiektu i łączy go z technologią, która wie, jak wygląda ten punkt. Daje to jeden z najlepszych z obu światów.

Ale prawdziwy geniusz Scoobe3D wysuwa się na pierwszy plan, dodając Polaryzacyjne skanowanie 3D do miksu. To, co tworzy Time of Flight, to mapa głębi, która pokazuje całą masę punktów odpowiadających Twojemu obiektowi. Ta mapa głębi jest rodzajem farby według liczb w przewodniku 3D do krawędzi obiektu. Często te mapy głębokości mają dziury, obszary rozmyte i obszary z niewielką ilością informacji. Jeśli jeden nakłada serię fotogrametrii obrazów na tej mapie głębokości (i idealnie je wyrównuje!), Wówczas ma bogaty gobelin koloru do pokazania. Jeśli porównamy ten proces z rozbiciem namiotu, będziemy mieli solidną ramę, a na niej będziemy nosić płótno namiotu. Jeśli kiedykolwiek ustawiłeś namiot, wiesz, że do tej pory wygląda na to, że przeszliśmy długą drogę, ale trudny kawałek dopiero się zaczyna. Dopiero po prawidłowym połączeniu płótna i ramy otrzymujemy namiot roboczy. Ten element jest obsługiwany przez skanowanie 3D za pomocą polaryzacji. Przez Polaryzację Skanowanie 3D obraz jest spolaryzowany. Ta polaryzacja daje więcej tekstury i szczegółów, które pozwalają precyzyjnie dopasować każdy punkt. Jeśli więc Time of Flight jest ramą namiotu, fotogrametria jestpłótno i skanowanie 3D polaryzacyjne są instrukcjami. Dzięki tej wyjątkowej kombinacji Scoobe3D zapewnia szybsze, szybsze i dokładniejsze wyniki niż inne technologie.

Kto stoi za Scoobe3D?

Julian Berlow studiował fizykę ze specjalizacją fizyki ciała stałego i optyka. Pracował jako lider zespołu w dziale badań i rozwoju w grupie BMW i Quiss AG. Julian wykonał instrumenty optyczne, optyczne systemy kontroli 3D i wykonał dodatkową pracę w przetwarzaniu obrazów. Jego rozległe, bardzo wyspecjalizowane doświadczenie zebrało się razem, aby umożliwić mu dokonanie odkrycia w 2015 roku w dziedzinie Polaryzacji Skanowania 3D. Następnie opatentował to odkrycie i od 2017 roku pracuje nad jego przekształceniem w produkt. Oprócz czterech prototypów sprzętu i niezliczonych wersji oprogramowania, zespół skontaktował się ze społecznością sprzętową. Julian, dołączył do niego ośmiu innych, aby pomóc mu przeprowadzić wywiady z ponad 200 członkami społeczności w Maker Faires, aby odkryć ich potrzeby. To skłoniło ich do skupienia się na niezależnym podręcznym urządzeniu kieszonkowym. To urządzenie było wielokrotnie ulepszane i zgłaszano dodatkowe patenty. Teraz zespół Scoobe3D jest gotowy, aby zaprezentować Scoobe3D światu.