Wyrzeźbiony w wirtualnej rzeczywistości i ożywiony w druku 3D, Monster Heralds to przyszłość VFX

Zaawansowane technologie, w tym drukowanie 3D, zajmują miejsce i wypełniają lukę między cyfrowymi i tradycyjnymi podejściami do FX. Widzimy to coraz częściej, ponieważ drukowanie 3D może ożywić cyfrowe projekty jako fizyczną manifestację magii filmowej.

W kwietniu Monsterpalooza przejął Pasadenę. Miłośnicy potworów i magii filmowej spotykają się każdej wiosny, aby uczcić sztukę efektów specjalnych. Zespół z Oculus Medium był podekscytowany uczestnictwem w wydarzeniu, aby podzielić się tą miłością i zaprezentować nową generację potworów. Technologia od zespołu wkracza w grę dla projektantów i artystów w trakcie ich pracy, od koncepcji, poprzez prototypowanie, po modelowanie, oraz w tworzeniu fizycznych instalacji artystycznych do wyświetlania.

Z rzeźbą na żywo wirtualnej rzeczywistości na żywo i serią 3D drukowanych potworów, Oculus Medium wprowadziło uczestników w przyszłość efektów wizualnych (VFX).

Jako element prezentacji, Oculus Medium miał jako atrakcję wśród swoich stworzeń nowy potwór stworzony przez współpracę - i technologię.

Sztuka konceptualna od Carlosa Huante; modelowanie autorstwa Gio Nakpil'a Oculus Medium; Drukowanie, formowanie i odlewanie 3D przez Christophera Dombosa z Arcane Visionaries; i szczegółowy obraz Tima Gore'a z tego jedynego w swoim rodzaju potwora.

Stojąc prawie na wysokości dwóch stóp, gotowy potwór jest kulminacją miesięcy twórczego artyzmu i reprezentuje podejście kreatywnych zespołów do rozwijać wygląd filmowych potworów. Służy on również podkreśleniu, co to oprogramowanie Oculus Medium nazywa bezproblemową integracją rzeczywistości wirtualnej z profesjonalnym systemem.

Zespół współpracujący, składający się z "legend VFX", położył oprogramowanie Oculus Medium i znalazł rzeźbę VR Możliwości są nieocenione w procesie CD3D .

Ten przepływ pracy jest udostępniany w nowym zespole za ... Sceny dokumentalne, Making the Monster, wydane dzisiaj.

"Podkreśliłem, że dla następnego Monsterpalooza powinniśmy stworzyć stworzenie oparte na projekcie Carlosa - mówi Nakpil w filmie dokumentalnym. "Naprawdę chciałem wyciągnąć bardzo charakterystyczne formy Carlos, które widzisz w swojej pracy, które są w istocie jednymi z najtrudniejszych do zrobienia w rzeźbie.

" I stwierdziłem, że Medium jest w rzeczywistości idealnym medium dla osiągając swój styl projektowania w CG. Gdzie moje ręce są tam, gdzie jest powierzchnia, jest bardzo natychmiastowa. Wiesz, znak, który robię, jest na powierzchni, właśniejak glina. W końcu, będziemy mieli ten kawałek, który, wiesz, wynika z projektu Carlosa, mojego modelu, inżynierii Chrisa [Dombosa] do druku i mistrzowskiej farby Tima [Gore]. "

Podczas gdy potwory robią magię na srebrnym ekranie, sprowadzenie ich sprowadza się do ludzkich wysiłków. Integracja rzeczywistości wirtualnej w projektowaniu 3D i opracowywanie modeli wydrukowanych w 3D pozwala na elastyczny, cyfrowy przepływ pracy dla zespołów VFX.

"Widziałem wydruki 3D z medium. Jest coś jeszcze. To coś nowego i bardzo mi się podobało "- wyjaśnia Huarte. Kontynuuje: "Znam Gio od wielu lat - jednego z niewielu modelarzy na Ziemi, którym ufam".

Zaufanie to, jak się wydaje, było dobrze umiejscowione, ponieważ projekt powstał razem w Monsterpalooza. , gdzie odbiór był w przeważającej mierze pozytywny. Na stoisku Nakpil zauważył, że widząc, że współpraca łączy się w jednym utworze, było "po prostu piękne".

"To sprawia, że ​​cały czas i wysiłek poświęca się temu, po prostu, wiecie, co warto - będąc tutaj i widząc ludzi, którzy są fanami potworów i wszystkiego, co je lubi, doceniam to ", powiedział.

Projekt VR wychodzi na pierwszy plan, by zyskać więcej zastosowań, jak prezentuje ten wymyślny potwór. Od filmów VFX do urodzinowych urodzin 3D na awatary społecznościowe, Oculus Medium pozwala na szerszy zasięg w zaawansowanych projektach. Oprócz projektowania, wykorzystanie projektowania VR z drukowaniem 3D zapewnia doświadczonym użytkownikom znaczące możliwości biznesowe.

Sprawdź, jak sprawić, by Monster zobaczył więcej procesów: